Long time....

Oj, här är jag inte så aktiv... Kanske bör uppdatera lite för det är iallafall några som verkar kika in här då och då.
Vad har hänt... Börjar där jag slutade:
Zilla: Hon står nu snyggt och prydligt på hyllan (kremerad), vi saknar henne men har vant oss vid två hundar. Marcus var lite orolig över om han skulle tröttna på jakten så han gav sej ut snabt igen och har jagat med Tusse en hel del under vintern. Hon verkar vara till allas belåtelse och har gett mat på bordet åt några iallafall. Tim och Tusse har annars övergått till att bli "soffhundar", ingen rastgård längre:-).
Ivona: Jag kände att jag tröttnat helt på ridning och krångel och så under december var hon utlånad. Kan tänka mej att hon tyckte det var kul med lite nya saker att titta på och någon annan som red. Nu är hon tillbaka på hemmaplan och vi väntar på lite mildare väder så ridningen kan komma igång på riktigt.
Jobb: Jag tycker det kickade igång riktigt bra på Lanna, hade fler kunder än vad jag tänkt mej och jag hoppas på en kul säsong. Kommer troligen få göra en del inhopp i köket och det skulle vara kul att kombinera kök och hud på samma arbetsplats. 
Ny hund: Vi har tingat en ny liten Jämtflicka från Nore Långmon´s kennel. Pappa är SJ(LÖ)CH NORDUCH FIJCH INTUCH Nore Långmons Knut och mamma är NORDUCH SJ(LÖ)CH FIJCH Boråsens Fanny. Jag hoppas att jag kan få skutta runt lite i utsällningsringarna framöver. Nån gån i veckan ska vi åka och välja våran valp.
Jul/Nyår: Gick bättre med julen i år, är inget fan av att åka runt och passa tider mm på julen... Jag var focuserad på god mat och då kunde jag andas lugnt. Jag fick en toppenjulklapp av Marcus, en Nikon D60 som jag har mycket kul med. Nyåret firade vi som vanligt med garnnarna. A-K och Marie gjorde ett sammarbete och bjöd på god mat och trevlig underhållning. Chips och dipp var som vanligt mest uppskattat.... Min kväll slutade vid fyrverkerierna då Tim inte gillar smällare och jag skulle upp i ottan och jobba.
Nya året: Vad händer? Inte vet jag.... mer än att jag hoppas min företagsregistrering om de tappat bort ska gå igenom, att jag kan börja rida ordentligt, att det kanske blir en beach -10 (vilket jag tvivlar på...), och att vi får vara friska och glada (präktigt va!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0