Roliga barn!

Ibland kan man undra vart barn får allt ifrån..... Som härom dagen när Richard och jag kollade på tv och jag frågade honom om han tycket jag skulle söka till Robinson, jag fick ett märkligt svar som på något sett var väldigt genomtänkt. Han svarade: -Nej mamma, tänk om du skulle bli kär i nån där, eller så blir nån kär i dej och så blir det pinsamt! Hmmm, jaha?! Nu var det kanske inte det jag hade i avsikt.... men ett ganska intressant svar!
För nån dag sedan pratatde jag med Linda i telefonen och jag undrade vad hon gjorde. -Richard har fått en spade i huvudet så jag ska plocka en blomma till honom, men jag hittar ingen blomma och nu är Richard försvunnen! Sedan försvann hon med och Mackan berättade att Rickard trampat på en spade så den for upp och han hade blivit tillsagd att den snart skulle nocka honom men envisa ungen fortsatte och efter några tramp till fick han den på nosen. Stackars Rickard förstod nog att hans pappa kanske inte tyckte sååååå synd om honom så han valde att gömma sej en stund för att sedan komma fram som en glad kille igen.


Kommentarer
Postat av: Peter Persson

Hahaha!

2009-05-22 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0