Att bli lite äldre....

"Man är så gammal som man känner sej" är ett av mina ordspråk, och nu har jag varit 23 i några år så det är kanske dags att öka siffran ett snäpp.... Jag själv tycker det är bland det svåraste som finns att se ålder på folk, och har av erfarenhet lärt mej att man bör undvika detta in public. Men jag har också förstått att jag själv är svårplaserad, senast förra månaden när jag var i Fjugesta och höll på hoppa in i bilen. En man vill ha min uppmärksamhet och frågar vad ett vägmärke betyder? Nja, jag är väl inte riktigt säker... -Jag tänkte att du ser ut att vara i den åldern så du nyligen tagit körkort och kan skyltarna, säger han! Hmmmm 17 år fel där, tack! Men jag åkte även på ungdomsbiljett på SJ några veckor senare, maxålder var 26. Mackan tycker det är rätt coolt att ha en sån "ung tjej", men kommenterar även gärna att han aldrig varit med en sån gammal kvinna förut.....
Här kommer bild på min födelsedagstårta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0