Oj vilken dålig människa jag är.......

Har inte skrivit här på lääääääänge! Men nu är jag tbx!!!!
Vet inte vad som hänt med min kropp men den går på sparlåga nu..... något har hänt sedan ett tag tillbaka. Glädjen är borta, lika så orken. Jag gör det jag ska göra men inte mer än så, jag är supertrött och har tappat matlusten. Jobbar inget nu och det kan va det som spökar? Jag tycker ju om att ha häcken full, är inte van vid att va så mycket hemma kanske? Meeri på sjukhuset säger att vi ska kolla upp mej extra nästa gång, blodprover, ekg och träff med Lena.
Imorgon ska jag rida Annas Lady på lektion och det ska bli riktigt roligt!!!! Något som inte är roligt är att Anna har brytit handen, det har med hästar att göra;-) Min egen Qusa går inge vidare med heller..... Et´n var och knäckte till hennes nacke och höft och då var hon ren och fin efteråt men då vips så vart hon stel och knackig igen så nu måste han komma igen..... Våran ridning känns näst intill obefintlig, vi leker och NHár lite i ridhuset, saknar det som var.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0