I ständig slummer....

Så vad har hänt idag då? Jo, jag skickade iväg kidsen till skolan vid 8:00, och gick sedan och la mej. Vaknade vid 12:40 då var dom på väg hem igen.... Något knas är det ju!
Mackan tog med Tusse ut i skogen idag och det blev ett rådjur skjutet för henne, hon har verkligen visat sina små söta framtassar den här hösten och vintern, hennes galna mamma ligger i lä!
Ja, och sedan åkte vi till stan och gick på Hindersmässan, inte så mycket nytt att titta på. De i familjen som gillar godis köpte det;-), själv köpte jag kryddor och så klart getostar från Lillängen i Sunne, ett måste!
Lagom frusen och fortfarande sömnig var det bara att åka till stallet och släppa in qusarna. När jag gick där och famlade såg jag ett konstigt sken längre bort, det visade sej vara ett stort ödehus som brann ner, inte kul att se på så nära håll!
Väl hemma blev det getostmacka och massa the. Nu väntar bingen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0