Dagen som blev annorlunda.

Idag skulle jag ha jobbat som personlig assistent men när jag kom till jobbet var farbrorn inte hemma, låst och alldeles tomt..... Mysko, tänkte jag och smög runt huset och kikade i fönstren. Hur jag än försökte få tag i dv annhöriga, hemtjänst, sjukhus mm var det ingen som visste var han var. Det slutade med att jag åkte till USÖ och letade trots att de påstod att han inte var där, men det var han.....
Hade lämnat kidsen i Lillån hos Farbror B (min mamma) så jag åkte dit istället och var lite social. Vi åkte och handlade obligatoriskt lördagsgodis, fixade lunch och jag fick min födelsedagspresent i förskott. En massagebänk, äntligen! Har saknat en när jag gör mina behandlinger men nu kommer det gå som en dans! Så fritt fram att boka naturkosmetisk ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr.
Nu är det dags att mysa ner sej i soffan med kidsen (lördagsgodiset är slut) och kolla på finalen av "Körslaget", natten kan bli lång för jag har ännu ett fyllechaffis uppdrag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0