Cash Is King!

Jag som var såååå sugen på att gå ut ikväll! Istället har Mackan gåt ut med en jobbbarkompis och imogon ska han gå och se Mustage med några grannar. Och vem får köra på fyllona då???? Jag!!!! Jag blev dock erbjuden "kärlek och respekt" som gengäld men valde istället att fritt få disponera Mackans bensinkort, Cash Is King!
Inte fick jag mej nån solsemester heller så jag for in till Fjugesta för att få lite artificiella solstrålar. Kan man inte få dom naturellt får man köpa dom (åter igen Kash Is King). Tror det var över tio år sedan jag solade solarium och då var inte som nu! Jag hade tänkt mej 30 minuter i lugn och ro samt härlig värme, men jag fick 16 klaustrofobiska minuter! Som dödens lammunge låg jag i det stekheta och väldigt bullriga solariet och undrade när det skulle explodera! Men jag kommer säkert att göra om det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0