Städaaaaaaa!!!!

Vet inte vad det är med folk i den här familjen, det finns ingen städmoral! Jag tycker att man kan plocka undan efter sej när man tex öppnar en förpackning med kaffe, alltså slänger påsen som blir kvar, men inte då.... Och varför inte ställa in disken i diskmaskinen istället för att den ska mellanlanda på diskbänken tills nån annan gör det? Det är makalöst, listan kan göras hur lång som helst! Nu är jag trött på att vara den enda som har städ, disk och tvätt i huvudet. Vet inte vad man ska göra för att få resten av familjen att komma igång med ordnings sinnet? Richard är väl den som fixar och donar mest, men det är även hans rum som ser mest för j....t ut. Hotade honom och sa att -Om du inte städar tills i morgon så ska jag ringa efter en grävmaskin som skopar upp allt du har på golvet! Dagen efter var han jätte sur och undrade -Var är den där grävskopan då? Du sa ju att den skulle komma!!!
Nu tror jag inte vi klassar in till de här damernas TV program, tyvärr. Men dom skulle gärna få komma hit och vara mitt moraliska stöd nån gång i veckan. Tycker dom är störtsköna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0