Mer semlor och snö!!!!

Äntligen ligger mina decimeter snö på backen!!!! Har längtat så länge och det verkar som det ska komma mer! Jag passade på igår, när även himlen var blå och solen sken, att låta Ivona jogga runt i stora cirklar över gärdet. Imorgon gör vi nog om det:-) På torsdag ska jag med henne till Kumla och träffa eqiterapeuten Svante, hoppas han kan få rätsida med hennes problem.

Jag hjälpte "enarmade Anna";-) till Grodden idag för lite inköp av dv hästmat och på vägen hem stannade vi vid ICA Gropen och köpte semlor. Dom är helt beroendeframkallande! Även om man som vi två är, laktosintolleranta. Man får helt enkelt bita i det sura äpplet och inse att frosseri är en av de sju dödsynderna, man får iallafall magont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0