Arga mamman är tbx!

Idag hade jag bestämt med Richard att föja med honom till skolan och spana lite på vad de gjorde där. För en gångs skull gick jag inte upp för att strax längta tillbaka till sängen. Vi åt frukost, i lugn och ro, kidsen var snabba att klä sej och då upptäckte jag eländet! Mackan hade tagit min bil men med sina nycklar! Och jag hade inte nyckeln, har bara en funkande, till hans.... Sånt här får mej att go crazy!!!! Det är nämligen väldigt(!) typiskt honom! Ja, vad gör man? Jo, ringer klantisen som får åka från jobbet och lämna nyckel, lycklig lydig;-) Han körde safe play och pratade i telefon medan han lämnaden den......
Det är ju inte för intet man går under namnet "Arga mamman" hemma.... Men va fan, nån ordning måste det ju va, eller hur? Familjen kommer iallafall få en skön helg, jag ska till Stockholm.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0