Do you wanna be on top?????

Tydligen har nån räknat ut att alla (vilket jag inte riktigt tror) får en viss tid av medial uppmärksamhet. Om det nu stämmer så är min tur nu, men det började nog i höstas när jag hade stallhelg och lyssnade på P3. Det dök upp en tävling och jag ställde ifrån mej grepen och ringde in, och vann! Lyckades göra om samma sak några veckor senare också.
Nu är det dags att synas..... Var i  Nerikes Allehandas fotostudio förra veckan och blev plåtad med ridbralla på, de har en sida i lördagsbilagan Latte som heter Plagget och där får man berätta om sitt allra bästa plagg. I mitt fall ridbyxa. Jag berättade lite om hästarna och reporten tyckte det var intressant så hon hörde vidare med sin kollega som skriver en artikelserie om husdjur. Så imorgon kommer hon ut till stallet och gör repotage om hästarna och om Anna och mej.
Hemma går jag inte längre under namnet Arga Mamman utan tilltalas numera Modell Mamman.
PS. Vi har inte sett korten än!!!!! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0