Pimp my ride, snälla någon!!!!!

Det är med en stor klump i halsen jag visar dessa bilder. Hur kan något så fenomenalt coolt bara stå och skrota ihop? Min kärlek till Land Cruisern är verkligen stor! Försökte få med Marcus i mina vilda ideér om hur vi skulle få den till ett vrålåk igen men det verkar gå trögt, endå vill han ha kvar den. Har sååååå svårt att bara se den stå och dö mitt framför ögonen på mej. Titta och njut! Han är född -89.





Och så sedan denna klippa..... Min Boj född -79. Har aldrig kört med en transport som rullar så enkelt och lätt bakom bilen och så gillar Ivona den (vilket är rätt ovanligt när det gäller transporter). Den skulle behöva pimpas den med för jag  skulle gärna vilja ha den rullande igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0